Huescaban aludtunk egy hostelben (Joachim)

Reggeli a szomszédnál, hármasban, Pedróci fürdik és nem jött.

Igazi hely helyiekkel. Bort reggeliznek többen, egy bácsinál kolbászt és tojást látunk és megkívántuk.

Fékppróba. Egyik letérőnél Rágcsa vissza akart kapcsolni, de sajnos kuplung helyett a fékre lépett és nagyon meglepődött. Pár méteren megálltunk. Az történt, hogy Rágcsát a lassulás rányomta fékre és így már elengedni sem bírta.

Benzinkút 2km-re a pályától

Ideje enni valamit, meg tankolni, követjük a jelzéseket, kicsit messzebb van a hely mint gondoltuk. Tünci kis helyet találtunk. Megtankoltunk egy barátságos bácsinál. Aztán a helyi kocsmát látogattuk meg a szomszédban. Koszos volt, de nagyon. Kávé, tortilla (tojás krumplival), tintahal. Manczaonak hívják a tejeskávét. Végignéztük a helyi CD választékot, és a Bombazo 20 nevű válogatás mellett döntöttünk. Az eleje borzalmas volt, de a többi hallagtható.

Arcsi harci sérülése.

Arcsi elszenvedte első sérülését. Egy kő pont a vezetőoldalon kapta el a szélvédőt ráadásul szemmagasságban. A vicces az, hogy egy-két órával előtte beszéltünk arról, hogy a Pók milyen dühös az ilyenekért, meg hogy a Rágcsa ilyenkor még tovább bosszantja. Ezt olyan jól megbeszéltük, hogy nagy dráma nem volt. Nem örültünk, de egész gyorsan túltettük magunkat a dolgon.

Madrid mellett egy nagyobb helyen kaját vettünk, feltöltöttük készleteinket.

Vacsora Ocanában, egy régi rom maradványainál, Gyétyi vacsora közben rálépett galambra. Nagyon szűk fura kis város.

Hányás meccs idején.

Rágcsa elválaszotta a szépiától a reggeli kolbászt, és a zsíros falatokat kiöklendezte.

Pedró esti kanyargós

Szokás szerint jutott egy kis szerpentin a sötétben Pedrócinak

Linares

Hatalmas élet, gyönyörű város szökőkutak, stb. Szállás sehol. Már nem bírtuk tovább megálltunk egy kocsmánál, és a három desszantos befeszült a kocsmába, rádión tartva a kapcsolatot a bázissal. A kocsmában komplett családok élnek gyerekestül. Szimpi kocsmáros, elmagyarázza a közeli panziót, még az utcát is tudja: calle Virgen.

Gondoltuk sínen vagyunk. Utca név gps-be, irány a cél. A két utcányi távolságot legalább fél óra alatt leküzdöttük.

Szállás tuti, fiatalok szerelmeseknek 1 órára 36€, egy éjszaka 42€

Bevonulás:

Esti ládaszertartás. Viccesen bevonulunk, három ládával, egyszerre két ládát viszünk hárman a hotelportások nagy örömére.

Tapas ünnep

A piához ingyen tapas jár, és takarékos estét tartunk, jó sokat ittunk, hogy ingyen vacsizzunk.

Bárról bárra járunk, helyi szokás szerint

Tapasok: kishalak, bolognai zsemle, sonka mandulával, rákkoktél.

Vad kinézetű pincéér csoportképet készített rólunk.

Fulldokolva a röhögéstől tapasainkat csócsáltuk, miközben éreztük, hogy forrósodik...melegedik körülöttünk a levegő. A szomszédban egy idős, alacsony senor meghívta a csapatot a lakására, hármunkat aludni, Gyétyinek pedig programot is ajánlott (nincs mit csodálni, aznap Gyétyi különösen kívánatos volt). Ilyen egészséges pirosnak még nem láttuk Gyétyit. A meghívást kedélyes hátbaveregetésekkel hárítottuk. Az ijedtséget egy újabb kocsmában oldottuk fel némi sörrel és isteni bolognai zsemlével.

Éjfélre hazaértünk és elájultunk. Gyétyi úgy áthevült az esti kalandtól, hogy reggelig megdermesztette Pedrot. A hibernálás csak reggel lepleződött le, mikor Gyétyinek feltűnt, hogy túl jól hallja a madárcsiripelést.

A lábak története az, hogy Gyétyi fotózási stílusába nem tartozik bele a lábfejek megörökítése, és ezt igyekezett bepótolni.